Huisstijl voor Hoogmerk Partners

In de huisstijl voor Hoogmerk Partners is ervoor gekozen de pay-off ‘Hoogvliegers voor de kunst’ leidend te laten zijn en de afzender ondergeschikt. Zo wordt je direct duidelijk wat je kan verwachten van Hoogmerk Partners: namelijk dat je er terecht komt onder de vleugels van ervaren specialisten. Dat geldt zowel voor potentiële klanten als voor de uitverkoren talenten die er de kans krijgen zich te ontwikkelen in het cultuurvak. Naast het logo heb ik visitekaartjes ontworpen en Word-templates gemaakt in het verlengde van de huisstijl.

 

Hoogmerk Partners bestond uit het duo Ires Manuel en Jeannette Eygenraam, aangevuld met bedrijfskundig geschoolde cultuurtalenten. Met specialismen op het gebied van o.a. HR en marketing/communicatie ondersteunde Hoogmerk Partners de transitie in kleine en grote culturele organisaties om ze toekomstbestendig te maken en te houden.

 

Category

Identiteit

Tags
hoogmerk, huisstijl, ires manuel, jeannette eygenraam, logo, visitekaartjes