Restyling visuele identiteit Identity Marketing

Gravue is ingeschakeld de huisstijl van Jeannette Eygenraam te verfijnen
en personaliseren. Het logo van haar onderneming Identity Marketing en Communicatiemanagement was al naar tevredenheid, maar in de praktijk nooit doorvertaald naar een volledige huisstijl.
 
Naast briefpapier en enveloppen, was er de wens voor een persoonlijk, karaktervol visitekaartje. Voor het concept is gebruik gemaakt van het gegeven dat (potentiële) opdrachtgevers afstand moeten nemen voordat Jeannette’s diensten in beeld komen. Het visitekaartje verbeeldt dit;
Door het logo als patroon te gebruiken en daarin een portretfoto te verwerken is afstand nemen van het ontwerp een cruciaal onderdeel geworden om Jeannette te laten “verschijnen”.
 
Duidelijke keuzes met betrekking tot kleur-, typografie- en papiergebruik hebben er voor gezorgd dat alle huisstijldragers van Identity nu één geheel vormen.

Category

Identiteit

Tags
logo, ontwerp, restyle, visitekaartje