Dynamische visuele identiteit voor Wielinq

Adviesbureaus New Nodes en Wielinq gaan sinds januari 2022 samen verder onder de naam Wielinq. Om beide bureaus ook in visuele zin te verbinden ben ik gevraagd een frisse, dynamische visuele identiteit te ontwikkelen waarbij de kernwaarden digitaliseren, innoveren en anders organiseren de basis vormden.   Logo Wielinq. Met een punt erachter als...

Read More

Brochure voor Tretford Tapijt

Voor Tretford Tapijt Nederland heb ik een brochure ontworpen ter inspiratie voor interieurarchitecten, stylisten en projectinrichters. Onderverdeeld in zes kleurpaletten, worden diverse projecten uitgelicht waarbij Tretford tapijt is gebruikt. De vele kleuren en mogelijkheden van dit hoogwaardige, duurzame tapijt zijn onder andere benut in het kantoor van Akzo Nobel, Schouwburg Kunstmin...

Read More

Campagne ‘Zo ben ik geholpen’

Om meer bekendheid te verwerven aan Adviespunt Zorgbelang en het begrip cliëntondersteuning, is in samenwerking met Identity Marketing de campagne ‘Zo ben ik geholpen’ ontwikkeld: pakkend in beeld, beklijvend in boodschap èn gebracht vanuit cliëntperspectief. Met het in werking treden van de Wet langdurige zorg kunnen alle mensen met een Wlz-indicatie gratis hulp krijgen...

Read More

Digitale Lente

Digitale Lente is een eenmalige publicatie van Maarten Kuiper met interviews en artikelen over de opkomst van nieuwe technologie en de mogelijkheden die dat biedt voor organisaties....

Read More

Expositie 25 jaar Theater Gnaffel

Theaterseizoen 2012-2013 staat voor Theater Gnaffel in het teken van het 25-jarig jubileum. Daarom heb ik in samenwerking met Jeannette Eygenraam van Identity gewerkt aan een totaalconcept voor een expositie en bijbehorende brochure waarin alle 215 poppen van de afgelopen 25 jaar centraal staan. Als basismateriaal is gekozen voor onbewerkt honingraatkarton....

Read More