eenwoud_beeldmerk_wit_op_donkergroene-achtergrond

Visuele identiteit Eenwoud

Opdracht Nog voordat Eenwoud een naam had, in 2021, heb ik met Lobke meegedacht over de visuele identiteit van haar bosproject. Zoals bij al onze samenwerkingen lieten Lobke en ik ons leiden door een samenspel tussen taal en beeld dat we steeds weer met elkaar uitwisselden. Zo is gaandeweg de naam...

Read More

Huisstijl en website voor Kraan coaching & mediation

Lilian Kraan geeft coaching, mediation en gespreksbegeleiding aan zakelijke dienstverleners en professionals in de gezondheidszorg. Mensen komen door haar inzet weer in beweging en zijn opnieuw in staat zelf richting te geven aan hun leven.   Omdat ik graag vanuit taal begin met schetsen gaf Lilian me kernwoorden mee die haar zelf en...

Read More

Logo en huisstijl voor New Nodes

New Nodes (inmiddels gefuseerd met Wielinq) is een adviesbureau nieuwe stijl en helpt organisaties gebruik te maken van de mogelijkheden van digitale technologie. Het beeldmerk bestaat uit balken die gelijk zijn aan de lengte van het woordmerk. De vorm die hierdoor is ontstaat komt op allerlei manieren terug in de huisstijl en grafische uitingen,...

Read More

Campagne ‘Zo ben ik geholpen’

Om meer bekendheid te verwerven aan Adviespunt Zorgbelang en het begrip cliëntondersteuning, is in samenwerking met Identity Marketing de campagne ‘Zo ben ik geholpen’ ontwikkeld: pakkend in beeld, beklijvend in boodschap èn gebracht vanuit cliëntperspectief. Met het in werking treden van de Wet langdurige zorg kunnen alle mensen met een Wlz-indicatie gratis hulp krijgen...

Read More
gravue_identity_marketing_visitekaartjes

Website en visitekaartjes Identity Marketing

Voor Jeannette Eygenraam van Identity Marketing heb ik een nieuwe responsive website en visitekaartjes gemaakt. De onderhoudsvriendelijke website geeft Jeannette de mogelijkheid haar klantportfolio uit te lichten en makkelijk zelf aan te vullen. De nieuwe kaartjes hebben een frisse look met een aansprekend portret van Jeannette. Zo kan ze kaartjes weggeven die letterlijk een blijvende indruk...

Read More

Branding Tante Dientje

Voor het schoonmaaklabel Tante Dientje heb ik de branding, visuele identiteit, etiketten en de webshop ontworpen. Tante Dientje is een eigenwijs label met een retro uitstraling. De webshop staat niet alleen in het teken van de allesreiniger, maar ook van unieke huishoudelijke artikelen die nergens anders in Nederland verkrijgbaar zijn.   Volg Tante Dientje op...

Read More

Floating Flowers look & feel

Floating Flowers was een sociaal-artistiek project van beeldend kunstenaar Lobke Meekes dat van 2013 t/m 2015 plaatsvond in Deventer. Bewoners uit de Rivierenwijk konden deelnemen aan diverse activiteiten rond de Holterkolk. Vanuit het paviljoen gebouw was er de mogelijkheid om met een bootje naar de eilanden te varen. Er werden...

Read More

Website voor L-Mundo

Voor L-Mundo heb ik een overzichtelijke, stijlvolle website ontworpen met diverse functionaliteiten. De reeds bestaande huisstijl werd als uitgangspunt genomen voor het ontwerp. Hieraan zijn subtiele details en stijlelementen toegevoegd die de website compleet maken. L-Mundo richt zich op duurzame ontwikkeling en streeft ernaar duurzaamheid concreet en toepasbaar te maken. Webontwikkeling: Niels...

Read More

Website restyling Graaf Sassendonk

In opdracht van Beeldprikkels heb ik de website restyling verzorgd van het Zwolle Marketing-project Graaf Sassendonk volgens de nieuwe huisstijl. Er werd voor gekozen geen volledig nieuwe website te ontwikkelen, maar de bestaande structuur van de oude website te behouden en alleen het artwork te vervangen en stijlelementen aan te passen.  ...

Read More